Co możesz BLIKIEM

Z BLIKIEM masz kontrolę nad każdym etapem płatności, podajesz 6-cyfrowy kod BLIK,
widzisz szczegóły operacji i każdą transakcję akceptujesz PINem (lub biometrią) w naszej aplikacji.

    • już nie musisz pamiętać długiego numeru z karty, lub korzystać z tradycyjnego przelewu,
      podajesz kod BLIK, akceptujesz i już zakupy online opłacone
    • nie masz obowiązku nosić ze sobą portfela, wszystko czego potrzebujesz
      do płatności masz w swoim smartfonie
    • korzystasz z BLIKA za 0 zł

 

Wystarczy, że masz aplikację mobilną Envelobanku, aby płacić BLIKIEM:

1.

we wszystkich sklepach internetowych, gdzie wybierasz płatność BLIK, przepisujesz czy kopiujesz kod w aplikacji, realizujesz płatność, potwierdzasz PINem (lub biometrią) w aplikacji bankowej i gotowe!

1.

Informujesz sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM.

2.

Uruchamiasz aplikację mobilną i wyświetlasz kod BLIK.

3.

Przepisujesz kod BLIK na terminalu i zatwierdzasz zielonym przyciskiem.

4.

Potwierdzasz transakcję PINem (lub biometrią) w aplikacji bankowej.

1.

W bankomacie wybierasz opcję wypłata BLIK, a następnie wybierasz kwotę wypłaty.

2.

Uruchamiasz aplikację i wyświetlasz kod BLIK.

3.

Wpisujesz kod BLIK w bankomacie i zatwierdzasz.

4.

Potwierdzasz transakcję PIN-em (lub biometrią) w aplikacji.

LIMITY DZIENNE TRANSAKCJI

Maksymalna suma transakcji zrealizowanych 1 dnia.

RODZAJ TRANSAKCJI LIMIT DOMYŚLNY MAKSYMALNY LIMIT DZIENNY
Transakcje gotówkowe 1 000 PLN 5 000 PLN
Transakcje bezgotówkowe 1 000 PLN 5 000 PLN
Transakcje w Internecie 1 000 PLN 5 000 PLN

Limity zmienisz samodzielnie tylko z poziomu Ustawień w aplikacji mobilnej EnveloBanku.
Wybierasz Ustawienia - Zmieniasz - Zatwierdzasz potwierdzając PIN (lub biometrią) i gotowe!

 

Pobierz aplikację na swoje urządzenie

Android Pobierz w App Store

Sprawdź jak łatwo połączyć aplikację z kontem

Pytania i odpowiedzi

 Gdzie zapłacę BLIKIEM?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Dzięki płatnościom BLIK możesz:

    - płacić we wszystkich sklepach internetowych,
    - robić zakupy w sklepach stacjonarnych i punktach honorujących płatność BLIK np. stacjach benzynowych czy restauracjach,
    - bezpłatnie wypłacać ze wszystkich bankomatów.

 Jak zacząć korzystać z BLIKA?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Wystarczy mieć zainstalowaną aplikację mobilną EnveloBanku i mieć dostęp do Internetu. Każda płatność przebiega w ten sam sposób, generujesz 6 cyfrowy kod, przepisujesz go lub kopjujesz w odpowiednie miejsce: stronę www sklepu, terminal w sklepie stacjonarnym, ekran bankomatu, a następnie akceptujesz w aplikacji mobilnej.

 Czy mogę zmienić limity BLIK?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Tak, możesz samodzielnie zmieniać limity płatności BLIK. Po zalogowaniu do aplikacji przejdź do USTAWIEŃ BLIK i zarządzaj LIMITAMI DZIENNYMI TRANSAKCJI. Ustawienia domyślne to 1000 PLN na transakcje gotówkowe, bezgotówkowe i on-line. Maksymalny limit możesz ustawić do 5 000 PLN.
    Zmiany limitów możesz dokonać tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

     

 Czy mogę płacić BLIK bez podawania PIN?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Tak, możesz płacić BLIK do 50 zł bez podawania numeru PIN do aplikacji 3 razy na dobę. Jeśli chcesz potwierdzać płatność BLIK bez podawania PIN, najpierw włącz BEZPIECZNE PŁATNOŚCI. W tym celu zaloguj się do aplikacji i wybierz USTAWIENIA BLIK, a następnie przesuń suwak w lewo, włączając BEZPIECZNE PŁATNOŚCI.

 Jak zmienić numer konta do płatności BLIK?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Dla BLIKA masz domyślnie przypisany rachunek główny, ale jeśli  posiadasz więcej niż 1 rachunek, możesz wybrać inny rachunku w USTAWIENIACH BLIK.

 Czy płatności BLIK są bezpieczne?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
    • Zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń: po pierwsze, osoba pobierająca aplikację bankową z BLIKIEM musi zostać w odpowiedni sposób zweryfikowana przez bank, tak aby bank mógł przypisać pobraną aplikację do jej rachunku bankowego.
    • Drugim parametrem bezpieczeństwa jest mechanizm dostępu do aplikacji – taki jak np. PIN, odcisk palca lub hasło. Bez nich nie będziemy w stanie dostać się do aplikacji banku.
    • Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.
    • Prośba o akceptację płatności, którą użytkownik widzi w swojej aplikacji, zawiera szczegółowe dane transakcji – między innymi najmniej i odbiorcę płatności, a to kolejny ważny mechanizm bezpieczeństwa. Wypłaty z bankomatów, transakcje w internecie i płatności w sklepach stacjonarnych powyżej 50 PLN muszą być dodatkowo potwierdzone przez użytkownika PINem. Podawanie danych czy kontakt fizyczny instrumentu płatniczego z terminalem lub bankomatem nie jest wymagany
 Co zrobić, gdy zgubię lub ktoś ukradnie mi telefon z włączonym BLIKIEM?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Twój telefon automatycznie wyloguje się z aplikacji, aby ktoś mógł ponownie zalogować do aplikacji EnveloBanku musiałby znać PIN lub dysponować biometrią. Pamiętaj! Każde dodatkowe zabezpieczenie jest dobre. Zadbaj o poprawną blokadę telefonu w postaci PIN lub biometrii, dzięki temu unikniesz niebezpiecznych sytuacji. Dla dodatkowego bezpieczeństwa, utracone urządzenie możesz zablokować lub usunąć w bankowości internetowej.

Otwórz

Tylko przez internet:

Otwórz konto