Informacje ogólne

 Kto może korzystać z serwisu transakcyjnego EnveloBanku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć

  • Z serwisu może korzystać każdy Klient, który podpisał z Bankiem Pocztowym S.A. umowę w ramach, której Bank udostępnia dostęp do bankowości elektronicznej EnveloBanku.

 Czy mogę korzystać z serwisu transakcyjnego EnveloBanku na telefonie i tablecie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Tak, serwis transakcyjny EnveloBanku dostępny pod adresem: https://online.envelobank.pl jest dostosowany do wszystkich urządzeń, typu: komputer, tablet, telefon. Dodatkowo możesz korzstać z banku za pośrednictwem aplikacji mobilnej (na Androida i iOS).

 Czy z serwisu EnveloBanku można korzystać przez specjalną aplikację na telefon?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Tak, jeśli posiadasz telefon z systemem operacyjnym iOS (iPhone) lub systemem Android. Dla powyższych systemów operacyjnych stworzyliśmy specjalną aplikację mobilną, którą możesz bezpłatnie pobrać z App Store lub Google Play i zainstalować na swoim telefonie. 

Dostęp do serwisu

 Co zrobić, by zacząć korzystać z serwisu transakcyjnego EnveloBanku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Przy logowaniu do serwisu transakcyjnego EnveloBanku potrzebny jest NIK (Numer Identyfikacyjny Klienta składający sie z 8 cyfr) i hasło. NIK znajduje się na potwierdzeniu założenia rachunku. Podczas pierwszego logowania użyj jednorazowego hasła. Otrzymasz je w wiadomości SMS przesłanej na podany numer telefonu komórkowego. Hasło jest ważne 15 godzin. Po zalogowaniu się do bankowości EnveloBanku zmień hasło na takie, którego będziesz używać przy kolejnych logowaniach do bankowości. Hasło powinno składać się z co najmniej 10 znaków i zawierać znaki z co najmniej trzech grup: małe litery, duże litery, cyfry, znaki specjalne (!, @, #, $, ^, &, *, ?, <, >). Nie może zawierać przecinków, kropek ani polskich znaków (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż.).

 Czego będę potrzebować, aby pierwszy raz zalogować się do serwisu EnveloBanku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Jeśli jeszcze nie korzystałeś z serwisu transakcyjnego EnveloBanku, do pierwszego logowania potrzebny Ci będzie numer Klienta (NIK) oraz hasło jednorazowe, które otrzymasz SMSem po założeniu konta lub po podpisaniu umowy w placówce Banku Pocztowego.

 W jaki sposób mam się logować przy pomocy hasła maskowanego?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Podczas logowania do serwisu transakcyjnego, w kolejne aktywne pola wpisz odpowiadające im znaki z hasła. Przykładowo, jeśli Twoje hasło to "Bank1234", a aktywne jest pierwsze i piąte pole, to należy w nie wpisać odpowiednio: "B" oraz "1".
    Ze względów bezpieczeństwa system wymaga wprowadzenia tylko wybranych znaków z hasła - nawet jeśli ktoś podejrzy wpisywane przez Ciebie znaki, nie uda mu się zalogować na Twoje konto, ponieważ system za każdym razem wymaga wpisania innych znaków.

 Pod jakim adresem dostępny jest serwis transakcyjny EnveloBanku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
 Jakie przeglądarki internetowe są rekomendowane przez Bank do obsługi serwisu?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Jeśli korzystasz z serwisu na komputerze stacjonarnym lub laptopie, zalecamy używanie najnowszych wersji przeglądarek: Chrome, Firefox, Internet Explorer. Do korzystania z serwisu na urządzeniach mobilnych (tablet, telefon) z systemem Android zalecamy przeglądarkę Chrome lub natywną przeglądarkę oznaczoną „Internet”, przeglądarkę Safari dla urządzeń z systemem iOS oraz Internet Explorer dla urządzeń z systemem Windows Phone.

Bezpieczeństwo bankowości EnveloBanku

 Jak zabezpieczyć komputer, z którego logujesz się do bankowości?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Do bankowości internetowej EnveloBanku loguj się tylko z komputera, w którym:

    • używane jest legalne oprogramowanie, w tym oprogramowanie antywirusowe i firewall,
    • stale aktualizowany jest system operacyjny, przeglądarki internetowe, oprogramowanie antywirusowe,
    • do codziennej pracy używane jest wyłącznie konto „Użytkownika”, natomiast konto „Administratora” tylko do czynności, które tego wymagają

    Pamiętaj, aby instalować i aktualizować oprogramowanie tylko z wiarygodnych źródeł, takich jak sklepy z aplikacjami i oficjalne strony producenta. W ten sposób unikniesz przejęcia Twojego urządzenia przez przestępców. Pamiętaj, że bank nigdy nie prosi o zainstalowanie dodatkowego, konkretnego oprogramowania dla zwiększenia bezpieczeństwa bankowości internetowej lub mobilnej.

    Ponadto:

    • staraj się nie logować do EnveloBanku na "obcych" komputerach, których oprogramowanie nie jest Ci znane,
    • korzystaj z najnowszych wersji przeglądarek internetowych ponieważ to podnosi poziom bezpieczeństwa bankowości internetowej i mobilnej,
    • po zakończeniu korzystania z bankowości internetowej usuwaj w przeglądarce historię przeglądania,
    • korzystaj z bezpiecznej sieci internetowej. Nie loguj się z nieznanej, ogólnodostępnej, niezabezpieczonej sieci (zarówno prywatnej, jak i publicznej). Jeśli korzystasz z Wi-Fi, zabezpiecz ją hasłem,
    • nie otwieraj wiadomości e-mail pochodzących od nieznanych adresatów, a w szczególności przesyłanych w treści linków oraz załączników. Pamiętaj, że wystarczy jedno nieprzemyślane kliknięcie, by zainfekować Twoje urządzenie złośliwym oprogramowaniem.
 Jak zabezpieczyć telefon komórkowy na którym korzystasz z EnveloBanku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
    • Twój telefon jest jak mały komputer, który pracuje w oparciu o system operacyjny. Pamiętaj o aktualizowaniu systemu oraz instalacji dodatkowego oprogramowania antywirusowego.
    • W ustawieniach telefonu dotyczących bezpieczeństwa wyłącz opcję „Nieznane źródła”, która zezwala na instalację programów o nieznanym pochodzeniu.
    • Nie instaluj aplikacji przesłanych linkiem przez sms lub wiadomość e-mail.
    • Stosuj hasło dla blokowania telefonu, jeśli Twój telefon na to pozwala. W ten sposób zabezpieczysz telefon przed dostępem osób niepowołanych. Hasło do blokowania telefonu możesz włączyć wybierając tę opcję w ustawieniach Twojego telefonu.
    • Wyłącz „Bluetooth” jeśli z niego nie korzystasz, aby nie pozwolić na zdalne połączenie z Twoim urządzeniem przez osoby nieuprawnione.
    • Zwróć uwagę na bezpieczeństwo Twojej sieci Wifi. Sieć Wifi powinna być zabezpieczona hasłem, aby uniemożliwić przejęcie danych. Nie korzystaj z aplikacji EnveloBanku przez ogólnodostępną, niezabezpieczoną sieć publiczną Wi-Fi.
    • Do logowania do bankowości mobilnej nigdy nie używaj linka otrzymanego w wiadomości e-mail. Pamiętaj – bank nigdy nie załącza linków w ewentualnych wiadomościach wysyłanych do Klientów.
    • Jeżeli połączenie z aplikacją EnveloBanku zostanie zerwane (np. z winy operatora telekomunikacyjnego), zaloguj się ponownie do usługi i sprawdź czy system zapamiętał ostatnie zlecenia złożone w aplikacji.
    • Po zakończeniu korzystania z aplikacji bezwzględnie zakończ pracę używając opcji Wyloguj dostępnej w głównym menu.
    • Nie pozostawiaj telefonu bez nadzoru i nie udostępniaj go osobom trzecim.
 Jakie zabezpieczenia zapewnia Ci Bank?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
    • NIK to Twój numer identyfikacyjny Klienta i jednocześnie Twój login do bankowości internetowej EnveloBanku. Składa się z 8 cyfr. Nigdy nie należy go udostępniać innym osobom.
    • Hasło służy do Twojej identyfikacji podczas logowania. Podczas pierwszego logowania do bankowości EnveloBanku zalogujesz się używając jednorazowego hasła dostępu, które otrzymasz od Banku w wiadomości SMS. System poprosi Cię o zmianę hasła. Przygotuj sobie własne hasło, które powinno mieć co najmniej 10, a maksymalnie 20 znaków i składać się z małych i wielkich liter, cyfr oraz znaków specjalnych (!, @, #, $, ^, &, *, ?, <, >). Hasło nie może zawierać przecinków ani kropek oraz polskich znaków. Jeśli nie otrzymasz hasła w wiadomości SMS w ciągu kilku minut, natychmiast powiadom nas o tym dzwoniąc na infolinię. Pamiętaj też, że przy trzeciej próbie logowania niewłaściwym hasłem, dostęp do bankowości zostanie zablokowany. Wówczas konieczny będzie kontakt z nami. Nigdy nie udostępniaj swojego hasła innym osobom. Żaden pracownik Banku nie poprosi nigdy o Twoje hasło. Ze względów bezpieczeństwa zalecamy zmianę hasła co jakiś czas.
    • Kod SMS to sześciocyfrowy kod wysyłany przez Bank na Twój numer telefonu komórkowego. Kod SMS służy do autoryzacji operacji finansowych (np. przelewów) lub innych dyspozycji zlecanych w bankowości.
    • PIN dla bankowości mobilnej potrzebny Ci będzie do logowania oraz autoryzacji operacji w bankowości mobilnej. Określisz go samodzielnie podczas aktywacji aplikacji mobilnej, używając od 5 do 8 cyfr. Ze względów bezpieczeństwa zalecamy dokonywanie okresowych zmian kodu PIN.
    • Hasło do usługi Telekonto służy do identyfikacji Ciebie podczas kontaktu z infolinią Banku. Jednorazowe hasło do Telekonta otrzymasz w wiadomości SMS, w momencie otwarcia rachunku. Hasło jednorazowe ma określony czas ważności (podany w treści SMSa), należy zmienić je na własne hasło, którego będziesz używać do kontaktu z Bankiem. Gdy zadzwonisz na infolinię, nasz pracownik poprosi Cię o podanie 3 wybranych (z 6) cyfr hasła. Hasła nie należy nigdy udostępniać innym osobom.
    • Rejestracja rozmów telefonicznych – dla Twojego bezpieczeństwa wszystkie połączenia z całodobową Infolinią Banku są rejestrowane. Zapisy rozmów mogą być wykorzystane jako dowód zlecenia przez Ciebie danej dyspozycji.
    • czy certyfikat wystawiony dla www.online.envelobank.pl
    • kto jest wydawcą certyfikatu (powinien być: "Symantec Corporation"),
    • czy data ważności certyfikatu to 17 listopada 2018
    • Szyfrowane połączenie – połączenie z serwisem EnveloBanku jest szyfrowanie algorytmem TLS 1.2 o długości klucza 256 bitów z zastosowaniem certyfikatu uwierzytelnionego przez firmę Symantec Corporation. Podczas korzystania z bankowości internetowej, adres wyświetlany przez przeglądarkę internetową powinien zaczynać się od: https://online.envelobank.pl/. By sprawdzić certyfikat, kliknij w symbol kłódki widoczny w obrębie ekranu, a następnie sprawdź:
      - czy certyfikat wystawiony dla www.online.envelobank.pl
      - kto jest wydawcą certyfikatu (powinien być: "Symantec Corporation"),
      - czy data ważności certyfikatu to 17 listopada 2018

      all



      - Pamiętaj, aby zawsze przed zalogowaniem do serwisu sprawdzać certyfikat. Jeżeli dane w którymkolwiek z punktów nie są poprawne, przerwij proces logowania i skontaktuj się z nami przez infolinię.
    • Sesja internetowa – gdy po zalogowaniu do bankowości internetowej lub mobilnej EnveloBanku system stwierdzi brak Twojej aktywności przez 10 minut, nastąpi automatyczne wylogowanie z serwisu transakcyjnego. Aby znów korzystać z bankowości, należy ponownie się zalogować.
    • Informacja o logowaniu – po zalogowaniu do serwisu, w menu "Ustawienia" możesz sprawdzić rejestr ostatnich logowań do bankowości, w tym informacje o dacie i godzinie ostatniego poprawnego logowania oraz o nieudanej próbie logowania do systemu. Pamiętaj, żeby weryfikować informacje o ostatnim udanym i nieudanym logowaniu. W przypadku zauważania jakichkolwiek nieścisłości, skontaktuj się z nami.
    • Dodatkowa weryfikacja nr konta – jeśli podczas wprowadzania danych do przelewu wkleisz numer konta odbiorcy z „notatnika” lub innego źródła, system poprosi Cię o wpisanie ręcznie czterech ostatnich cyfr numeru rachunku bankowego odbiorcy. Ma to na celu potwierdzenie poprawności numeru konta.
 Jak zabezpieczyć dane do logowania?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
    • Chroń swoje dane do logowania (NIK, hasło) oraz dane z kart płatniczych (nr karty, data ważności, kod CVC/CVV). Nigdy nie udostępniaj tych danych nikomu (np. przez telefon, e-mail, media społecznościowe), nawet pracownikom Banku. Dzięki temu nie dopuścisz do ich przejęcia przez nieuprawnione osoby.
    • Jeżeli podejrzewasz, że Twoje hasło do bankowości internetowej lub hasło PIN do bankowości mobilnej zostało ujawnione, natychmiast je zmień lub zablokuj dostęp do usług bankowości, kontaktując się z naszą całodobową infolinią: 801 100 500 lub 52 34 99 499. Możesz to zrobić także w najbliższej placówce Banku Pocztowego lub Poczty.
    • Używaj unikalnych haseł do różnych usług i serwisów. Zmieniaj je okresowo, np. raz na miesiąc.
    • Pamiętaj, że Bank w korespondencji mailowej lub SMS-owej nigdy nie prosi o:
      - numer Twojego telefonu, NIK, PIN, hasło do bankowości internetowej,
      - dane dotyczące kart debetowych (numer karty, data ważności, kod CVV/CVC);
    • Bankowość nigdy nie prosi o podanie kodu SMS, przed lub tuż po zalogowaniu się do bankowości internetowej lub mobilnej w celu dodatkowej autoryzacji użytkownika, za wyjątkiem sytuacji kiedy sam ustanowisz dodatkowe zabezpieczenie w postaci potwierdzenia logowania kodem SMS.
    • Aby zwiększyć swoje bezpieczeństwo w Internecie, regularnie sprawdzaj informacje o aktualnych zagrożeniach na www.envelobank.pl/bezpieczenstwo oraz komunikaty na stronie Związku Banków Polskich: https://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci
 O czym należy pamiętać, by bezpiecznie wykonywać transakcje?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
    • Kod SMS służy wyłącznie do potwierdzenia realizacji Twojej dyspozycji. Bank nigdy nie prosi o jego podanie w innych sytuacjach. Jeśli zauważysz dodatkowe pola do podania jednorazowych kodów autoryzacyjnych lub jakiekolwiek inne nieprawidłowości – nie podejmuj kolejnych prób, natychmiast skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 801 100 500 lub (52) 34 99 499.
    • Zawsze sprawdzaj poprawność numeru rachunku odbiorcy przed dokonaniem transakcji. Zwróć uwagę czy numer rachunku nie uległ podmianie.
    • Uważnie sprawdzaj też numer rachunku, kwotę i dane odbiorcy podane w treści kodu SMS potwierdzającego daną płatność. W przypadku, gdy będą one nieprawidłowe, przerwij realizację transakcji i skontaktuj się nami.
 Co jeśli zapomnę hasła dostępu lub pomylę się przy wprowadzaniu hasła?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Jeśli hasło zostało wprowadzone trzykrotnie z błędem, dostęp do serwisu EnveloBanku zostanie zablokowany. Aby odblokować dostęp należy połączyć się z Infolinią EnveloBanku: 801 100 500 lub (52) 34 99 499 (koszt połączenia wg taryfy operatora) lub odwiedzić placówkę Banku Pocztowego.

 Co zrobić, jeśli zapomnę mojego numeru Klienta?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W takiej sytuacji należy skontaktować się z Infolinią EnveloBanku: 801 100 500 lub (52) 34 99 499 (koszt połączenia wg taryfy operatora).

 Co jeśli utracę telefon lub tablet?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia, użycia przez osobę nieuprawnioną urządzenia mobilnego oraz kodu SMS, należy niezwłocznie zablokować telefon lub tablet dzwoniąc na całodobową infolinię Banku: 801 100 500 lub 52 34 99 499 lub udając się do placówki Banku Pocztowego lub Poczty.

Przelewy i płatności w bankowości EnveloBanku

 Jak wykonać przelew zwykły lub natychmiastowy?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Przelewy możesz zlecać ze strony głównej (PULPIT) klikając czerwony przycisk WYKONAJ PRZELEW zlokalizowany w centralnej części strony lub wybierając zakładkę PŁATNOŚCI w górnym Menu strony. Wybierz rodzaj przelewu (zwykły, własny, na adres, do ZUS, do US) oraz wszystkie pola płatności. Na dole formatki może pojawić się możliwość wyboru przelewu natychmiastowego lub Sorbnet. Przelew natychmiastowy i Sorbnet są dodatkowo płatne i pozwalają szybko (do 15 minut) dostarczyć pieniądze na konta w innych bankach.

 Do czego służy opcja przelew własny?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Opcja przelew własny służy do zlecania przelewów na Twoje konta i rachunki prowadzone w EnveloBanku (np. przelew z EnveloKonta na EnveloKonto oszczędnościowe lub EnveloKonto firmowe).

 Jak wpisać dane odbiorcy do przelewu, którego nie ma jeszcze w Książce Odbiorców?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Wypełnij formatkę przelewu zwykłego, po wykonaniu płatności prezentowany będzie komunikat potwierdzenia przyjęcia transakcji do realizacji oraz opcja "Dodaj odbiorcę". Następnie zweryfikuj dane odbiorcy, uzupełnij nazwę skróconą i zatwierdź. W ten sposób odbiorca przelewu zostanie dodany do Twojej Książki Odbiorców.

 Jak wybrać wymagany rodzaj przelewu: zwykły, własny, do US, do ZUS, zagraniczny?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Przelewy możesz zlecać ze strony głównej (PULPIT) klikając czerwony przycisk WYKONAJ PRZELEW zlokalizowany w centralnej części strony lub wybierając zakładkę PŁATNOŚCI w górnym Menu strony. Następnie należy wybrać właściwy rodzaj przelewu. 

 Gdzie znajdę listę przelewów oczekujących, zaplanowanych do realizacji w przyszłości?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W bankowości internetowej przejdź do zakładki PŁATNOŚCI, a następnie w górnym Menu wybierz ZAPLANOWANE OPERACJE. W bankowości mobilnej, zaplanowane operacje znajdiesz w głównym menu.

 W jakich godzinach realizowane są dyspozycje przelewów?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W EnveloBanku dyspozycje przelewów wychodzących są przyjmowane w trzech sesjach: (1) do godz. 9:00; (2) do godz. 13:00 i (3) do godz. 15:00.

 Jak zdefiniować zlecenie stałe?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Przejdź do zakładki PŁATNOŚCI, wypełnij pola przelewu zwykłego i zaznacz na dole opcję UTWÓRZ ZLECENIE STAŁE. Dodatkowo zlecenie stałe, w analogiczny sposób, możesz skonfigurować z poziomu KALENDARZA.

 Gdzie znajdę listę aktywnych zleceń stałych?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W bankowości internetowej listę aktywnych zleceń stałych znajdziesz w zakładce PŁATNOŚCI, wybierając ZAPLANOWANE OPERACJE. W bankowości mobilnej zlecenia stałe znajdziesz w ZAPLANOWANYCH OPERACJACH dostępnych z poziomu głównego menu.

 Jak zawiesić zlecenie stałe?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Aby zawiesić zlecenie stałe w bakowości internetowej, wejdź do zakładki PŁATNOŚCI, następnie wybierz ZAPLANOWANE OPERACJE. Na dole strony znajdziesz opcję - ZAWIEŚ. W bankowości mobilnej ZAPLANOWANE OPERACJE dostępne są z poziomu głównego menu.

 Jak doładować telefon komórkowy?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Na stronie głównej serwisu (PULPIT) wybierz opcję DOŁADUJ TELEFON lub przejdź do zakładki PŁATNOŚCI i z bocznego Menu wybierz opcję DOŁADOWANIE TELEFONU.

 Czy mogę pobrać, przesłać lub wydrukować z serwisu transakcyjnego EnveloBanku potwierdzenie każdej wykonanej transakcji?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Tak, w tym celu należy przejść do zakładki HISTORIA, wybrać właściwą operację i na dole w szczegółach tej operacji kliknąć POTWIERDZENIE, co umożliwi nam przesłanie potwierdzenia na wskazany adres email lub pobranie pliku PDF i wydrukowanie potwierdzenia.

 Jak wykonać przelew do ZUS lub do US?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Przejdź do zakładki PŁATNOŚCI, z bocznego Menu wybierz przelew do ZUS lub przelew do Urzędu Skarbowego (system umożliwi Ci wybór właściwego urzędu z listy rozwijanej), następnie wypełnił wszystkie pola przelewu i zatwierdź hasłem SMS.

Obsługa konta

 Gdzie mogę sprawdzić dostępne środki na koncie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W aplikacji mobilnej saldo sprawdzisz bez konieczności logowania się (na ekranie do logowania się do aplikacji). Możesz ustawić sobie widok kwotowy środków na koncie lub procentowy. Dostępność środków można też sprawdzić na stronie głównej po zalogowaniu się do serwisu internetowego EnveloBanku.

 Gdzie mogę sprawdzić historię operacji?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Historię operacji można sprawdzić na stronie głównej serwisu internetowego i mobilnego EnveloBanku (kilka ostatnich operacji widocznych pod nagłówkiem OSTATNIE OPERACJE). Pełna historia transakcji dostępna jest w zakładce HISTORIA.

 Jak sprawdzić sumę wpływów i wydatków dotyczących mojego konta w danym okresie?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Sumę wpływów i wydatków w danym okresie dotyczących Twojego konta możesz sprawdzić przechodząc do zakładki HISTORIA. Określ interesujący Cię zakres dat, który chcesz sprawdzić. Możesz także wybrać rodzaj operacji i kanał operacji. Po naciśnieciu przycisku  "Zatwierdź" suma wydatków i wpływów będzie widoczna na dole ekranu jako PODSUMOWANIE OPERACJI. Dodatkowo można też to zweryfikować w szczegółach rachunku.

 Jak mogę pobrać wyciąg dla mojego konta?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W bankowości interntowej, z górnego Menu wybierz HISTORIA TRANSAKCJI, a następnie przejdź do sekcji WYCIĄGI.

 Czy mogę zmienić nr telefonu, który podałem do autoryzacji operacji w EnveloBanku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Numer możesz zmienić samodzielnie w serwisie transakcyjnym EnveloBanku, jeśli nadal masz aktywny numer telefonu, który nam wcześniej podałeś. Jeśli nie posiadasz już starego numeru telefonu skontaktuj się z Infolinią: 801 100 500 lub (52) 34 99 499 (koszt połączenia wg taryfy operatora).

Obsługa oszczędności

 Jak założyć lokatę?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Przejdź do zakładki OSZCZĘDNOŚCI w górnym Menu serwisu internetowego EnveloBanku. W dolnym lewym rogu ekranu znajdziesz przycisk "+" z opisem DODAJ NOWE OSZCZĘDNOŚCI. Wybierz jedną z kilku proponowanych lokat i zatwierdź. W bankowości mobilnej możesz założyć EnveloLokatę Mobilną ze specjalnym promocyjnym oprocentowaniem. W tym celu wybierz z głownego menu OSZCZĘDNOŚCI i wybierz opcję EnveloLokata Mobilna.

 Jak sprawdzić aktualne saldo moich oszczędności?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Na głównej stronie serwisu transakcyjnego EnveloBanku znajduje się widget "Oszczędności / Zobowiązania" z balonikami, które informują o zgromadzonych oszczędnościach oraz zobowiązaniach (kredytach).

Obsługa kart płatniczych

 Jak mogę aktywować nową kartę płatniczą?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Zaloguj się do bankowości internetowej i przejdź do zakładki KARTY. Wybierz kartę płatniczą, którą chcesz aktywować i wybierz przycisk AKTYWUJ KARTĘ. Następnie wybierz własny PIN do karty, jakiego będziesz używać, wpisz go dwukrotnie we wskazane pola i zatwierdź kodem SMS. Kartę możesz też aktywować przez aplikację mobilną. Z głównego menu wybierz KARTY, następnie wejdź w szczegóły karty do aktywacji i wybierz opcję AKTYWUJ KARTĘ. Następnie nadaj własny PIN do karty (wpisz go dwukrotnie we wskazane pola) i zatwierdź kodem PIN do aplikacji.

 Jak sprawdzić historię transakcji dokonanych kartą debetową?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej i przejdź do zakładki KARTY. Wybierz kartę debetową, a następnie wyberz opcję HISTORIA TRANSAKCJI.

 Jak zmienić numer PIN do karty?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej i przejdź do zakładki KARTY. Wybierz odpowiednią kartę debetową a następnie ikonę ZMIEŃ LUB NADAJ PIN.Następnie nadaj własny PIN do karty (wpisz go dwukrotnie we wskazane pola) i zatwierdź kodem SMS (w bankowości internetowej) lub kodem PIN do aplikacji (w bankowości mobilnej).

Ustawienia i inne funkcjonalności

 Gdzie mogę zmienić hasło do logowania do bankowości internetowej lub PIN do bankowości mobilnej?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W bankowości internetowej przejdź do USTAWIEŃ (ikona koła zębatego na samej górze strony), tam znajdziesz pole ZMIEŃ HASŁO. W bankowości mobilnej opcję ZMIEŃ PIN znajdziesz w USTAWIENIACH dostępnych w główym menu.

 Gdzie mogę zmienić moje dane kontaktowe w EnveloBanku?Wciśnij Enter, żeby rozwinąć
  • W bankowości internetowej przejdź do USTAWIEŃ (ikona koła zębatego), tam znajdziesz pole DANE UŻYTKOWNIKA, a następnie PROFIL UŻYTKOWNIKA, w którym możesz modyfikować swoje dane.