Planowana przerwa w dostępie do usług EnveloBanku

 

Informujemy, że w związku z planowanymi pracami modernizacyjnymi, od 31.12.2019 (wtorek) od 18:00 do 1.01.2020 (środa) maksymalnie do 18:00, mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług Bankowości Internetowej i Mobilnej.

  • Przelewy w aplikacji VideoTel zlecone po 17:30 zostaną zrealizowane w Nowym Roku.
  • Przelewy natychmiastowe (odbiór i wysyłka) będą w tym czasie niedostępne. Przypominamy, że 1 stycznia przelewy natychmiastowe nie są dostępne, jak w dni robocze.
  • W tym czasie płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń. Infolinia będzie dostępna tylko w trybie informacyjnym.

 

OD DO USŁUGI KTÓRYCH DOTYCZY PRZERWA

31.12.2019
(wtorek)
od godz.
18.00

01.01.2020
(środa)
do godz.
16.00

• przerwa w przyjmowaniu wniosków o otwarcie EnveloKonta i EnveloKonta Firmowego oraz w obsłudze formularzy kontaktowych
• przerwa w funkcjonowaniu Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej
• zawieszenie obsługi produktów w Call Centre
zawieszenie obsługi produktów w placówkach Poczty Polskiej
• niedostępność odbioru i wysyłki przelewów natychmiastowychPrzepraszamy za utrudnienia.

 

Za niedogodności przepraszamy.

23
 
2019
10:00
 Powrót do listy aktualności